20 noiembrie 2010

Si eu cat cost?!


Si eu cat cost? Intrebarea care ma obsedeaza de ceva vreme. Singura nu imi pot da un raspuns... nici nu vreau sa gasesc un raspuns.
Am mers pana acolo unde toti sunt impasibili, nici de ei nu ii intereseaza, astfel ca nu are rost sa intreb : " Si eu cat cost?! ". Nimeni si nimic nu mai are valoare. Am vandut tot ce aveam, in maini si pe langa noi. Ne-am vandut si copii pentru 3 rate neplatite la banca. Ne-am gajat sotiile pentru o datorie la barbut. Ne-am omorat parintii pentru a avea unde locui. Dezgropam pentru a vinde " material didactic " second hand. Hulim, scuipam, injuram, maltratam, ironizam, umilim... toate pentru a " costa " noi mai mult.
Ne plangem ca nu suntem tratati, ne plangem ca nu suntem ascultati, ne sinucidem cu grija zilei de maine.
Romania e o "mama" saraca, ce isi trateaza "copii" la preturi de lux. E un "copil" cu mari capacitati ce nu a iesit din casa. E o tara in care totul are valoare si toate costa "nimic".
Ne-a fost interzis sa visam, ni s-a luat sansa de a spera, suntem condamnatii unui sistem inexistent, suntem proprii nostri calai.
Acel agent m-a evaluat, valorez cat un apartament la Monte Carlo. Imi e frica acum. Nu se va gasi oare cineva cu dorinta de a locui la Monte Carlo ?!

2 comentarii:

  1. Trist şi adevărat pentru mulţi! Am uitat să ne preţuim noi înşine, fără a ne păsa de ceilalţi, şi nu să ne preţuim la nivel material, ci la nivel de suflet şi de spirit. Corpul nu trebuie uitat nici el, bineînţeles, dar nici luat în considerare 100%.
    Nu-ţi fie frică draga mea, caută în tine şi descoperă-te pe tine cea adevărată, pe tine cea puternică, pe tine cea care nu are nevoie de confirmări, şi vei vedea că orice urmă de frică va dispărea! Hai să nu vedem şi să vrem să facem totul, ci să ne vedem pe noi! E mai mult decât suficient, însă e mult mai dificil:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce scrii pe minunat daca vom putea pune si in practica..dar cum totul inseamna bani..revin cu intrebarea: "Si eu cat cost?!" (bineinteles intrebare ce trebuie citita printe cuvinte).
    Merci!!!

    RăspundețiȘtergere